تابناک-فرماندار بستک گفت:‌با توجه به گرمای هوا و کاهش ساعات کاری ادارات، مدیران و کارکنان با حضور مستمر و مفید درمحل کار خود، پاسخگوی مراجعین باشندو کلیه سالن های ورزشی در ایام تابستان در روزهای خاصی از هفته به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده شود  
کد خبر: ۱۰۵۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 21 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ،ولی بستان سرپرست فرمانداری شهرستان، در سومین نشست شورای اداری بیان داشت: با توجه به گرمای هوا و کاهش ساعات کاری ادارات، مدیران و کارکنان با حضور مستمر و مفید درمحل کار خود، پاسخگوی مراجعین باشند.

 

 

دکتر بستان در ادامه با بیان اینکه حضور همه ما برای خدمت رسانی به مردم است افزود: مصوبات جلساتی که جهت بررسي مسائل و مشکلات و با حضور مدیران در شهرها و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود لازم الاجراست و مدیران مکلف و موظف به اجرای مصوبات در زمان تعیین شده می باشند.

 

 

رئیس شورای اداری شهرستان بستک همچنین خطاب به بخشداران و مدیران دستگاه‌ها اظهار داشت: متأسفانه در برخی از روستاها، شوراها بدون توجه به قوانین، اقدام به فروش زمین می کنند که نیاز است جهت جلوگیری از چالش های بیشتر آگاهی کامل صورت پذیرد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بستک خاطر نشان کرد: با توجه به تأکید استاندار محترم کلیه سالن های ورزشی در ایام تابستان (چه سالن های متعلق به ورزش و جوانان و چه سالن های آموزش آموزش پرورش) حتماً در روزهای خاصی از هفته باید به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده شود.  

 

دکتر بستان افزود: با توجه به زلزله خیز بودن شهرستان اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان باید همگرایی و برنامه ریزی داشته باشند تا بتوانیم خطرات ناشی از زلزله را کاهش دهیم.

 

وی در ادامه از مسئولین مربوطه خواست نسبت به رعایت نکات فنی و کارشناسی ساخت و سازهایی که در سطح شهرستان صورت می گیرد نظارت دقیق نمایند تا در مواقع بحران با مشکلات کمتری مواجه شویم.

 

صرفه جویی در مصرف آب و برق در ادارات، تسریع در پیگیری اسناد مالکیت منازل شهروندان از سوی دستگاه‌های متولی،تعامل و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و تأکید بر خودحفاظتی بیشتر در سطح ادارات و مدارس شهرستان از دیگر موضوعاتی بود که سرپرست فرمانداری شهرستان بستک در این جلسه مطرح نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار