تابناک-امام جمعه شهرستان بستک گفت :نوع رفتار،کردار و اندیشه یک مدیر نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری بر مجموعه تحت امر خود خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 21 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت‌الاسلام والمسلمین قائدی امام جمعه شهرستان بستک در جلسه شورای اداری شهرستان بستک که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد در سخنانی به نقش تربیتی،محوری و بنیادی مدیران اشاره نمود و بیان داشت:هرگاه سازمان و تشکیلاتی را دریک تشبیه به منزله ساختمانی به حساب آوریم، مدیریت بنیان و اساس این بنا را تشکیل می دهد.

 

ایشان در ادامه افزود: نوع رفتار،کردار و اندیشه یک مدیر نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری بر مجموعه تحت امر خود و جامعه خواهد داشت.

 

 

در این جلسه پس از ارائه گزارش رئیس ثبت احوال در خصوص عملکرد یکساله اداره خود،مدیر بنیاد مسکن در خصوص طرح ملی مسکن،رئیس اداره آب و فاضلاب در خصوص وضعیت آب شهرستان،روسای ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش جناح در خصوص آمار سالن های تحت اختیار و برنامه های تابستانی و همچنین روسای ادارات جهاد کشاورزی و صنعت،معدن و تجارت شهرستان پیرامون اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین کالاهای اساسی مردم و نظارت بر صنوف مختلف به ارائه گزارش پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار