تابناک-خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به مناسبت اول تیرماه و آغاز دهه تولید و تجارت؛ خطاب به اصناف و بازاریان استان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 22 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان به مناسبت آغاز تیرماه و دهه تولید و تجارت و همچنین به مناسبت روز ملی اصناف پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

خانواده بزرگ اصناف و بازاریان استان هرمزگان

با سلام

بر خود لازم میدانم ضمن تبریک این روز، به خانواده تک تک صنوف و بازاریان، اندکی به نقش موثر این مجموعه ثمربخش در بهبود فضای کسب و کار بپردازم.

اصناف ، این تشکل مردمی در همه ادوار توانسته است نقش موثر و تاثیرگذار خود را در هرمزگان به رخ بکشد و به عنوان بزرگترین بخش اقتصادی شهر فعالیت کندکه قطعا با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، می توان از پتانسیل عظیم آن برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال، استفاده بهینه نمود.

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نام گذاری شده است و این نام گذاری خود گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور است.

حضور منسجم و قوی این تشکل بزرگ مردمی در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی ضرورتی انکارناپذیر است و هر چه از بازاریان حمایت شود به همان اندازه پیشرفت و شکوفایی تولید و صنعت، امکان پذیر خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک این روز ملی به خانواده بزرگ اصناف و بازاریان استان هرمزگان، از تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد استان تقدیر نموده و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش را گرامی میدارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار