تابناک-معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر معتقدم به نسبت مبارزات سخت، باید در حوزه پیشگیری و آموزش کار کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 22 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر احسان کامرانی در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر معتقدم به نسبت مبارزات سخت، باید در حوزه پیشگیری و آموزش کار کنیم.

وی با اشاره به شهادت نیروهای خدوم مبارزه با مواد مخدر طی سالیان اخیر گفت: اگر بتوانیم در حوزه پیشگیری و آموزش به نحو مطلوب عمل کنیم می‌توانیم شاهد کاهش قاچاق مواد مخدر در سطح استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید در این زمینه به شکل عملیاتی کارها و برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد تا نیروهای خدوم انتظامی کمتر در معرض خطر قرار بگیرند و یا جوانان کمتر به اعتیاد دچار شوند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها هم نقش تعیین کننده و مفیدی در حوزه‌های پیشگیری و همکاری و هم فکری با پلیس و دستگاه‌های متولی دارند که می‌توان از این ابزار مهم نیز برای کنترل حجم قاچاق مواد مخدر بهره برد.

گفتنی است در این جلسه عنوان شد به همت نیروهای انتظامی و اطلاعاتی استان هرمزگان طی یک سال اخیر 125 تن انواع مخدر کشف شده و ضربه‌های سنگینی نیز به 68 باند قاچاق مواد مخدر وارد آمده است.

از تیرماه سال 1400 تا تیرماه سال جاری 1611 قاچاقچی دستگیر شده و 1066 خودروی مورد استفاده در قاچاق نیز توقیف شده‌اند، در تاریخ شده هرمزگان رتبه اول ضربه زدن به بنیه‌های مالی قاچاقچیان در کشور را داشته و 2150 میلیارد تومان از اموال قاچاقچیان شامل 56 باب مغازه، 19 باب آپارتمان، 11 قطعه زمین، 28 فروند لنج و 255 خودرو توقیف و مصادره شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار