تابناک-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس گفت: امنیت و آرامش جامعه را مدیون صبر خانواده‌های شهدا و مجاهدت ایثارگران هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ 22 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد رحیمی‌نژاد نخلی به اتفاق علی جاودان رئیس بهزیستی بندرعباس و ابراهیم راژ سرپرست معاون تعاون و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان ضمن بازدید از خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳، واحد غربالگری شنوایی نوزادان، پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ سال و کارگاه‌های آموزشی ویژه جامعه ایثارگری، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا اجری معنوی و اخروی دارد، لیکن یکی از وظایف اساسی ما رسیدگی به این قشر است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس با اشاره به استفاده صحیح از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود دو مجموعه در راستای خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عنوان کرد: بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها باید با مشارکت، تعامل و همراهی یکدیگر صورت بگیرد تا بتوانیم فعالیت‌ها و برنامه‌های دو دستگاه را آن‌گونه که شایسته است پیش ببریم.

 

رحیمی‌نژاد نخلی امنیت و آرامش جامعه را مدیون صبر خانواده‌های شهدا و مجاهدت ایثارگران دانست و افزود: توجه به این عزیزان سبب خشنودی خداوند می‌شود.

 

رئیس بهزیستی شهرستان بندرعباس نیز گفت: مایه مسرت و افتخار سازمان بهزیستی است به عزیزانی خدمت کندکه برای حفظ این آب و خاک از همه متعلقات دنیوی خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آرامش به سر ببریم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار