تابناک-نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه دستور دهد اعتبارات سفر دولت به هرمزگان که در تمام ابعاد تعهد ایجاد کرده را سریعا تخصیص و ابلاغ کند
کد خبر: ۱۰۵۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ 22 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در خانه ملت امروز در نطق میان دستور نشست علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم در شرایط سخت اقتصادی خواهان اجرای عدالت در شناسایی و مصادره ثروت‌های نامشروع هستند.

 

وی با بیان اینکه مفسدین باید احساس ناامنی کنند، افزود: امروز روز اصناف است، این‌ها دوست خدا هستند و در دفاع مقدس سهم بسزایی در خدمت‌رسانی داشتند و اکنون در تامین و توزیع کالای مورد نیاز مردم نیز در تلاش هستند که از دولت درخواست می‌شود اعمال مالیات به نحوی باشد تا بر این قشر فشار وارد نشود.

 

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعلام آمار فقر و فلاکت برای استان هرمزگان که می‌تواند قطب اقتصاد کشور باشد زیبنده دولت و مردم نیست.

 

مرادی ادامه داد: دستور رئیس جمهور در سفر استانی به هرمزگان مبنی بر استفاده از نیروها و مدیران بومی توسط صنایع، پالایشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی فقط در حد حرف و شعارهای تکراری باقی مانده است.

 

وی با بیان اینکه حمایت و اجرایی شدن رویه ملوانی برای مرزنشین‌ها در استان‌هایی همچون هرمزگان اقدامی ضروری و اساسی است، اضافه کرد: به سازمان برنامه و بودجه دستور دهید اعتبارات سفر دولت به هرمزگان که در تمام ابعاد تعهد ایجاد کرده را سریعا تخصیص و ابلاغ کند.

 

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر بهداشت و درمان تذکر می‌دهم در تمام پروژه‌های بیمارستانی به خصوص بیمارستان ۵۳۱ تخته خوابی بندرعباس و تجهیز بیمارستان نیروی دریایی ارتش اقدام کند.

 

مرادی افزود: همچنین از وزیر نیرو در خواست می‌شود نسبت به شروع و اتمام نیروگاه سیریک و حل مشکلات آب شرب جزیره قشم اقدام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی نیز نسبت به اتمام مجتمع بندری بندر خمیر و لایروبی اسکله قدیم خمیر اقدام کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار