تابناک-با هوشیاری و تلاش همه جانبه مأموران انتظامی استان، قاچاقچیان از انتقال 320 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک ناکام ماندند.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ 22 June 2022

به گزارش تابناک، سردار غلامرضا جعفری عصر امروز بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد حین گشت‌زنی در یکی از محلات این شهرستان به تعداد دو دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند.

 

وی افزود: پس  از تعقیب و مراقبت مأموران، راکبین  با رها کردن وسایل نقلیه خود  به کوه های اطراف متواری که در بازرسی از موتور، مقدار  و محل، 175 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیاتی دیگر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد جابجایی محموله  مواد مخدر از شهرستان جاسک به میناب با یک دستگاه پژو 405 داشت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و که راننده خودرو با مشاهده مأموران بلافاصله  از محل متواری که در بازرسی دقیق از  خودرو، 145 کیلو گرم تریاک کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این دو عملیات در روز گذشته 320 کیلو مواد مخدر  از نوع تریاک کشف و 2دستگاه موتور سیکلت و یک خودرو 405 متعلق به سوداگران توقیف شد، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس به منظور دستگیری متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار