تابناک-مدیرکل بازرسی هرمزگان گفت: درباره مقابله با جرم پولشویی و اختلاس علیه ۵ نفر از کارکنان دولتی در استان اعلام جرم شده و پرونده در حال پی گیری است
کد خبر: ۱۰۵۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷ 23 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان رضا ستائی مختاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون علیه  ۱۸۴ نفر از مجموع کارکنان دستگاه‌های مختلف سطح استان در موضوعات مختلف اعلام جرم و تخلف شده است.

 

وی ادامه داد: در این ارتباط پرونده  ۱۰۸ نفر  از آنها به هیات تخلفات و پرونده  ۷۶ نفر نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

 

مختاری از باطل شدن یک هزار و ۸۴۹ فقره پرونده  و رسیدگی به یک هزارو ۸۱۵ فقره پرونده شکایات و گزارش های مردمی در سامانه شکایت و اعلانات در خصوص اقدامات اجرایی و کارکنان دولت  در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در این سه ماهه گذشته سال جاری از  ۴۳۳ فقره ، ۲۸۲ فقره شکایت رسیدگی شده است.

 

مدیرکل بازرسی هرمزگان در خصوص وصول مطالبات دولتی  و مالیات بیان کرد: با ورود اداره بازرسی، قریب به ۱۶۲ میلیارد تومان از یک مجموعه نفتی که قراردادشان به اتمام رسیده بود در ظرف ۴۵ روز  به حساب دولت برگشت.

 

وی از  وصول  مالیات یکی از صنایع غرب با مجموع مالیاتی استان قریب  ۱۰۳ میلیارد تومان بعد از شناسایی  به حساب دولت نیز مطالبی بیان کرد. 

 

مدیرکل بازرسی هرمزگان در رابطه با رفع تصرف  اراضی  ملی، دولتی و سواحل در  شرق و غرب استان در یک سال  گذشته، گفت: در این بازه زمانی قریب به  ۳۵  هکتار  اراضی ملی رفع و ۵ هکتار از ساحل و حریم آنجا  با همکاری دستگاه های اجرایی  رفع تصرف شد.

 

مختاری از صدور اسناد و مالکیت ۳۸ هکتار حریم رودخانه های استان سخن گفت و اظهار کرد: بسیاری از  قرادادهای  مربوط  به طرح های کشاورزی ،غیر کشاورزی و  صنعتی  ودر حوزه سازمان کشاورزی و شرکت های صنعتی تعیین تکلیف و ساماندهی  شدند البته از وضعیت موجود راضی نیستیم و تلاش می کنیم در این مسیر  با موفقیت کار خود را پیش بریم .

 

مدیر کل بازرسی هرمزگان به ۵۷۰ فقره  نظارت درحوزه مزایده و هزارو ۷۶ فقره نظارت در حوزه  مناقصه به صورت حضوری و الکترونیکی نیز مطالبی ایراد کرد.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار