تابناک-مدیر درآمد شهرداری بندرعباس گفت: ممیزی املاک و اراضی در افزایش درآمد شهرداری نقش بسزایی دارد و از ابتدای تیر ماه کار ممیزی املاک و اراضی در شهر بندرعباس آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 23 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، وحید بارانی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: براساس ماده 9 قانون نوسازی و عمران شهری، کلیه مستحدثات و املاک در شهر بندرعباس می بایست ممیزی و برداشت گردد.
وی گفت: آخرین ممیزی در شهر بندرعباس مربوط به سال92-93 بوده است و در سالجاری پس از برداشت تصاویر هوایی که طی یکماه اخیر صورت پذیرفته ممیزی بر همین مبنا آغاز می شود.
بارانی کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر و رضایت مندی شهروندان را از مهمترین مزایای این طرح دانست و افزود: اجرای طرح ممیزی املاک باعث می شود برنامه ریزی های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد.
مدیر درآمد شهرداری بندرعباس افزود: به منظور بررسی دقیقتر و همچنین توسعه شهری از کلیه شهروندان، مالکین و صاحبان مشاغل خواهشمندیم در اجرای این طرح با ممیزین شهرداری، همکاری لازم داشته باشند.
بارانی در ادامه بیان کرد: پیش بینی می شود که در اجرای این طرح قریب به 300 هزار ملک در شهر بندرعباس ممیزی و اطلاعات آن بررسی گردد.
مدیر درآمد شهرداری بندرعباس گفت: 80 نفر نیروی ستادی و میدانی در اجرای این طرح فعالیت خواهند داشت و مدت زمان اجرای این طرح 6 الی 8 ماه پیش بینی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار