تابناک-طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، کارگاه تولید مکانیزه پوشاک در بند نسوان زندان بندرعباس افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 23 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان  همزمان با هفته قوه قضاییه و طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان بندرعباس، مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از مسئولان قضایی، کارگاه تولید مکانیزه پوشاک در بند نسوان زندان بندرعباس افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این مراسم با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها و بسیج همه امکانات به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تأکید کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین اظهار داشت: تداوم اقدامات اصلاحی و اشتغال زایی در زندان ها و استفاده از مجازات های جایگزین حبس با افزایش ساختارهای مناسب آموزشی در سطح استان می تواند در تأمین معیشت مددجویان و کاهش مشکلات خانواده های آنها و سالم سازی محیط زندان بسیار مؤثر و مفید باشد.

وی در ادامه افزود: ارائه تسهیلات اشتغال به کار و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها، باید در اولویت قرار بگیرد تا ضمن کسب درآمد و روزی حلال برای زندانی از دغدغه‌های اقتصادی خانواده‌ او نیز کاسته شود.

گفتنی است؛ با افتتاح این کارگاه تولید مکانیزه پوشاک که با کمک خیرین در بند نسوان زندان بندرعباس راه اندازی شده، برای ۴۰ نفر از زندانیان زن به صورت مستقیم و ۷۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار