تابناک-مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از افتتاح 200 طرح خودکفایی و اشتغال‌زایی در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ 29 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان در مراسمی با حضور جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، سالمی، فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان طرح گاوداری به نمایندگی از 200 طرح خودکفایی و اشتغال‌زایی کیمته امداد در شهرستان پارسیان افتتاح گردید.

 

جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه تلاش در جهت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق ایجاد اشتغال پایدار با توجه به شعار سال یکی از مهم‌ترین رویکرد این نهاد است، گفت: 200 طرح اشتغال خودکفایی و اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد تومان در شهرستان پارسیان اجرایی شده است.

 

این مقام مسئول در خصوص طرح گاوداری اشاره و افزود: طرح گاوداری با ظرفیت ۱۰۰راس گاو یکی از طرح های کارفرمایی کمیته امداد می باشد که در حال حاضر 5 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارسیان مشغول به کار هستند.

 

تراهی تصریح کرد: برای راه اندازی این طرح، تسهیلات بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: مزیت های اقتصادی شهرستان پارسیان در قالب های طرح های صیادی ، پرورش طیور از جمله بلدرچین ، کبک بوده که با حمایت های دستگاه های ذی ربط و مسئولین شهرستان اجرایی نمود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار