تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید از مناطق زلزله زده غرب استان، از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 02 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در اولین ساعات وقوع زلزله با حضور در مناطق آسیب دیده غرب استان از نزدیک آخرین وضعیت این مناطق را مورد ارزیابی قرار داد.

وی پس از بررسی میزان خسارات در روستای زلزله زده سایه خوش، بر لزوم تسریع در روند امدادرسانی، اسکان مردم و آواربرداری منازل، مدارس و زیرساخت‌های خسارت‌دیده تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با حضور در جمع مردم ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های جان باختگان پس از استماع درخواست های آسیب دیده گان، دستورات ویژه ای را برای رسیدگی به مشکلات مطرح شده صادر کرد.

وی در ادامه از مسئولان قضایی و انتظامی نیز خواست ضمن همکاری با دستگاه های اجرایی در روند خدمت رسانی به مردم با اتخاذ تمهیدات لازم جهت حفظ امنیت منطقه و مراقبت از اموال مردم اقدام کنند.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با اشاره به صدور دستورات قضایی لازم برای شناسایی اجساد، تصریح کرد: اداره کل پزشکی قانونی استان هرمزگان هم در حالت آماده باش است و با استقرار در محل از شب گذشته تاکنون در حال خدمت‌رسانی به مردم می باشد.

قهرمانی با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه امکانات در مناطق آسیب دیده اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان مکلفند با هماهنگی و هم‌افزایی در انجام امور، خدمات و اقلام امدادی را به صورت عادلانه در مناطق زلزله زده توزیع کنند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار