تابناک-امام جمعه شهرستان سیریک گفت:امروز مسئله اتحاد و انسجام و وحدت در سایه همین همدلی هاست که شیعه و سنی در کنار یکدیگر با احترام به عقاید یکدیگر باعث سر افرازی اسلام و مسلمین هستند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ 03 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری در جلسه هماهنگی دهه ولایت به ریاست امام جمعه محترم شهرستان سیریک حضرت حجت الاسلام و المسلمین سالاری در محل دفتر امام جمعه شهرستان با حضور روسای ادارات شهرستان و نماینده فرماندار جناب آقای فولادی برگزار گردید.


در این دیدار امام جمعه شهرستان سیریک ضمن تبریکدهه ولایت اظهارداشت: مظهر ولایتمداری مردم جمهوری اسلامی ایران و وجود پربرکت رهبر انقلاب اسلامی است لذا با وجود پر نور رهبری هیچ قدرتی در دنیا جرعت ندارد نگاه بد به منافع کشور ما داشته باشد و به قول رهبری معظم امروز دوران بزن درو ها تمام شده و مستکبرین می دانند اگر بزنند ضربه خواهند خورد.


وی افزود: امروز مسئله اتحاد و انسجام و وحدت در سایه همین همدلی هاست که شیعه و سنی در کنار یکدیگر با احترام به عقاید یکدیگر باعث سر افرازی اسلام و مسلمین هستند لذا ما شاهد هستیم که دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب به دنبال تفرقه افکنی میان مسلمانان و امت عظیم اسلامی را دارند.

 

در ادامه امام جمعه شهرستان سیریک اذعان کرد: از همه ادارات و نهاد ها در خواست میکنم نسبت به نصب بنر ها پرچم ها و آزین بستن شهر همت کنند و هر دستگاه و نهاد و اداره در حیطه وظایف خودش به این امر مهم بپردازد ان شالله فضای ادارات به عطر این دهه مبارک معطر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار