تابناک-مدیرعامل عامل منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات اجرایی فاز چهار و تکمیل فاز سوم بزرگراه خلیج‌فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ 04 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، افشار فتح‌الهی امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه این پروژه در دو بخش اجرا می‌گردد اظهار داشت: بخش اول شامل احداث فاز چهار ساخت دو لاین بزرگراه شامل زیرسازی، روسازی، ابنیه ، آسفالت و نصب علایم راهنمایی و رانندگی، به طول 30 کیلومتر است که در حدفاصل بندر تجاری کاوه تا بندر مسافری لافت می‌باشد که با اعتباری بالغ‌ بر هفت هزار و500 میلیارد ریال برای این فاز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بخش دوم نیز شامل تکمیل عملیات اجرایی فاز سوم بزرگراه خلیج‌فارس شامل چهار لاین و با هدف تکمیل ابنیه، آسفالت و نصب علایم راهنمایی و رانندگی با اعتبار هزار و 500 میلیارد ریال و به طول 9 کیلومتر است که حدفاصل میدان درگهان تا بندر تجاری کاوه را به یکدیگر متصل می‌کند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با اجرای این پروژه، محور بزرگراهی شهر قشم به بندر مسافری لافت که یکی از پر رفت و آمدترین بنادر مسافری کشور است، کامل شده و سطح دسترسی و ایمنی ساکنان و گردشگران ارتقا می‌یابد.

لازم به ذکر است با اجرای این پروژه، رینگ بزرگراهی شرق جزیره قشم از بندر مسافری لافت تا فرودگاه بین‌المللی قشم به عنوان یکی از خواسته‌های دیرینه مردم جزیره، بعد از سال‌ها در دولت سیزدهم با رویکرد مردم محور، تکمیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار