تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش ۲۵۰۰ میلیارد ریالی در مزایده اموال تملیکی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ 19 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش ۲۵۰۰ میلیارد ریالی در مزایده اموال تملیکی این استان خبر داد.

 

مجتبی قهرمانی با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضائیه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از برگزاری مزایده شماره ۲۵۸ اموال تملیکی استان هرمزگان و دستیابی به رکورد فروش ۲۵۰۰ میلیارد ریالی در جریان برگزاری آن خبر داد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: تعیین تکلیف کالاهای متروکه و مهلت منقضی شده و ساماندهی امور مربوط به حوزه بنادر، گمرکات و سازمان اموال تملیکی، از جمله مسائل اصلی و ریشه ای استان هرمزگان در دوران نوین تحول قوه قضاییه است.

 

وی خاطر نشان کرد: پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید ایشان از انبارهای اموال تملیکی، تأمین امکانات و تجهیزات لازم جهت تخلیه و بارگیری با همکاری دستگاه های متولی، معدوم سازی کالاهای تاریخ مصرف گذشته و برگزاری مزایده به صورت مستمر در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفته که به موفقیت های قابل توجهی در تعیین تکلیف اقلام موجود در انبارهای این سازمان منجر شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین یادآور شد: پس از ورود روسای قوای قضاییه و مجریه به موضوع تعیین تکلیف اموال تملیکی، دستگاه‌هایی که در بحث ساماندهی به این کالاها دخیل بودند، همکاری بسیار نزدیکی با هم دارند و در نتیجه این تعامل سازنده و براساس شاخص‌های هجده گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول، استان هرمزگان به موفقیت های مهمی در سطح ملی دست یافته است.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار