تابناک-معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به ضرورت رفع مشکل اشتغال شهروندان، طبق دستور استاندار هرمزگان کارگروه ارزیابی و نظارت بر عملکرد جذب و اشتغال نیروهای بومی در صنایع به زودی تشکیل می شود. 
کد خبر: ۱۰۵۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ 19 July 2022

 

به گزارش تابناک هرمزگان، "دکتر محسن خاکی نهاد" معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان صبح روز سه شنبه ۲۸ تیرماه که به همراه مدیران این حوزه، به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و خواسته های مردم استان بود، بیشترین درخواست های مردمی را در حوزه اشتغال عنوان کرد.

 

وی در حاشیه دیدارهای مردمی با بیان اینکه در حوزه این معاونت به درخواست‌ها و مطالبات اقشار مختلف شهروندان و مراجعان بررسی و پاسخ داده شد تأکید کرد: روز های سه شنبه هر هفته ملاقات چهره به چهره در راستای" اجرای سیاست های دولت مردمی به عنوان سه شنبه های پاسخگویی انجام و تعدادی از شهروندان مشکلات خود را مستقیم با استاندار و معاونین مطرح خواهند نمود و این موضوع به شکل مستمر در استانداری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

دکتر خاکی نهاد با اشاره به اینکه بیشترین درخواست های امروز مربوط به اشتغال بود گفت: پیگیری لازم در این راستا انجام خواهد شد وی ضمن آگاهی از مشکلات شهروندان، دستورات لازم را برای حل آنها صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار