تابناک-با حضور استاندار روند اجرايى و پيشرفت فيزيكى پروژه هاى جهاد آبرسانى استان هرمزگان مورد بررسى قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 20 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان عبدالحمید حمزه پور در این جلسه با بیان اینکه، آبرسانی به مناطق مختلف هرمزگان در قالب برنامه های پیش بینی شده به سرعت در حال اجراست، افزود: یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار استان هرمزگان که جمعیت زیادی را برای دستیابی به آب پایدار محقق خواهد ساخت طرح جهاد آبرسانی است که در استان هرمزگان در قالب پروژه محرومیت زدایی با مشارکت نیروی دریایی سپاه عملیات آن آغاز شده و در آینده به سرانجام مطلوبی خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۸۱ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می شوند، افزود: وزارت نیرو برای تحقق این مهم اعتباری بالغ بر 11 هزار و 40 میلیارد ریال اختصاص داده که 883 میلیارد ریال آن تاکنون پرداخت شده است.
حمزه پور ادامه داد، در این راستا آبرسانی به 17 مجتمع و 3 تک روستا پیش بینی شده است که در مجموع 67 روستا در این قالب از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.
به گفته وی، با هدف تامین نیاز آبی روستاها، در این مرحله بخشی از جمعیت روستای شهرستان های بندرلنگه، بستک، خمیر، رودان، میناب، قشم، جاسک، رودان و سیریک در قالب جهاد آبرسانی به آب شرب پایدار دست خواهند یافت که امیدواریم با تکمیل آن، مردم این مناطق به آب پایدار دست پیدا کنند.
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از حساسیت های ویژه استاندار هرمزگان نسبت به پروژه های آبرسانی افزود: در اجرای طرح جهاد آبرسانی، پیشرفت پروژه ها با حضور استاندار بررسی و موانع پیش رو نیز برداشته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار