تابناک-شهرداری میناب ضمن بیان این‌که به‌عنوان پشتیبان جشنواره انبه و یاسمین گل با تمام توان با عوامل اجرایی همراهی خواهیم کرد، افزود: قطعاً برگزاری چنین جشنواره‌هایی در روحیه مردم تأثیر بسزایی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 20 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، حبیب‌الله سهرابی شهردار میناب در حاشیه برگزاری جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بیشتر اقدامات این جشنواره به‌صورت مردمی با حضور دوستداران فرهنگ این منطقه و با محوریت آئین‌های سنتی میناب برنامه‌ریزی شده است.

 

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری میناب به‌عنوان پشتیبان این جشنواره با تمام توان با عوامل اجرایی همراهی خواهد کرد، افزود: قریب به دو هفته است که مشغول فراهم کردن امکانات لازم برای برگزاری این جشنواره هستیم.

 

سهرابی ضمن بیان اینکه هدف از راه‌اندازی عرفه‌ها در این جشنواره معرفی محصولات به گردشگران و ایجاد موج رسانه‌ای است، افزود: میناب با توجه به قدمت تاریخی در بخش‌های مختلف از آئین‌های متنوعی برخوردار است و این جشنواره اثرات بسیار خوبی در معرفی آئین‌های سنتی خواهد داشت، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

وی با تأکید بر معرفی و شناسایی بیشتر ظرفیت‌های میناب، اظهار داشت: قدمت و ماندگاری چنین مراسماتی به مردمی بودن آن است و ما نیز به‌عنوان خادم مردم در حال قوی کردن آن هستیم.

 

بیشتر بخوانید:

 

آمادگی شهرداری میناب برای مشارکت در اجرای طرح‌ و برنامه های فرهنگی و هنری

 

شهردار میناب از راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره‌های میناب در آیندهای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: ثبت جشنواره انبه و یاسمین گل در دست اقدام است و تلاش خواهیم کرد به‌صورت جدی پیگیر این موضوع باشیم.

 

وی در پایان پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اقدامات شهرداری میناب برای ایجاد نشاط و روحیه اجتماعی در مردم گفت: شهرداری میناب در مناسبت‌های مختلف سعی کرده است تا در این مسیر گام بردارد و به‌عنوان‌مثال در دهه امامت و ولایت جشن‌های بزرگی در میناب برگزار شد که شاهد استقبال ۱۰ هزار نفر شرکت‌کننده بودیم؛ قطعاً برگزاری چنین جشنواره‌هایی در روحیه مردم تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار