تابناک-شهردار بندرعباس خبر داد: بلوار شهيد رجايی محل كسب و كار عده ی زيادی از ميوه فروشان و خودروهای حامل ميوه می باشد كه برنامه ساماندهی انها در دستور كار است.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ 21 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان مهدی نوبانی به همراه جمعی مديران شهری و دبيری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس از بلوار شهيد رجايی بازديد نمودند.

نوبانی در اين بازديد شبانه گفت: حاشيه غربی بلوار شهيد رجايی حد فاصل بلوار راه آهن تا گل فروشی بلوار شهيد رجايی محل عرضه ميوه می باشد كه عموما به وسيله خودرو های حامل ميوه اين كار انجام می شود.

 

وی افرزود :برهمين اساس سازمان میادین شهرداری بندرعباس طرح ساماندهی ميوه فروشان را در دستور كار خود قرار داده و غرفه هايی برای ايجاد نظم و انضباط محيط شهری راه اندازی می نمايد.

نوبانی تصريح كرد:كسب كار شهروندان به صورت دستفروشی در هر صنفی كه فعاليت می كنند وبه هر روشی كه باشد با برنامه ريزی و حمايت شهرداری بندرعباس ساماندهی می شود به همين خاطر بستر های مناسب و زيبنده چهره شهر بندرعباس بايد محيا شود تا فضای كسب و كار مردم مناسب و ايمن باشد.

نوبانی خاطر نشان كرد: شهر بندرعباس درطول سال چالشهای زيادی پيرامون عرضه ميوه و تره بار خودرويی دارد و در نقاط مختلف شهر به شكل پراكنده خودروهای حامل ميوه مستقر می شوند در اين طرح تلاش می شود به شكل متمركز در حاشيه بلوار شهيد رجايی ميوه فروشان ساماندهی شوند و اميدواريم كسبه محترم از اين طرح استقبال نمايند تا در فضای مناسب به كسب و كار خود ادامه دهند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار