تابنا‌ک-مدیرعامل مرکز نگهداری معلولین حبیب ابن مظاهر بندرعباس گفت: با همکاری فولاد هرمزگان و همت رییس کل دادگستری و دادستان بندرعباس، مشکل سردخانه نگهداری مواد غذایی این مرکز رفع شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 21 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان نجمه شرفی مدیرعامل و رییس هیأت امنای مرکز حبیب ابن مظاهر با قدردانی از فولاد هرمزگان اظهار داشت:
برای نگهداری مواد غذایی افراد معلول ذهنی مستقر در این مرکز با مشکل زیادی مواجه بودیم و بیش از 3 ماه بود که عملا گرفتاری‌های زیادی در این زمینه در جریان بود تا بالاخره با همت این عزیزان نیک اندیش، مشکل اصلی ما در این مرکز رفع شد. وی در ادامه گفت:
مهندسان شرکت فولاد هرمزگان
صمیمانه و با مهر ویژه‌ای نسبت به رفع مشکل اساسی این مرکز در آستانه عید غدیر تلاش کردند .
شرفی از همه خیران نیک اندیشی که در اداره این مرکز با حمایت های خود شرایط مناسب برای نگهداری معولان ذهنی را فراهم آورده‌اند، صمیمانه قدردانی کرد و بیان داشت: این مرکز جز با حمایت خیران و مردم نوعدوست برپا نمی‌ماند و دعای خیر تمامی این عزیزان بدرقه راه خیران عزیز خواهد بود.
مرکز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی حبیب ابن مظاهر بندرعباس بیش از سی سال است که تحت نظارت سازمان بهزیستی ۱۵۰ نفر معلول خیلی شدید ذهنی و جسمی از رده سنی شیرخوار تا سالمند را به صورت شبانه روزی نگهداری و توانبخشی می کند و بیش از ۶۰ نفر در این مرکز مشغول به کار می باشند.

https://t.me/hormozgansteel

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار