شرکت پالایش نفت بندرعباس در اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما موفق به دریافت تندیس سه ستاره در حوزه مدیریت توسعه کسب و کار شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 23 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، سعید ناصحی مدیر کسب و کار و توسعه پایدار شرکت پالایش نفت بندرعباس در حاشیه اجلاس سراسری مدیریت برتر توسعه کسب و کار در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس با کسب رتبه اول کشور موفق به دریافت تندیس سه ستاره در حوزه مدیریت توسعه کسب و کار شد.


وی افتخارات به دست آمده توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس در سال جاری را رتبه اول واحد نمونه ملی از بین ۱۴۰۰ شرکت داخلی در جشنواره ملی امتنان، دریافت جایزه جهانی پروژه سبز از انجمن مدیریت سبز اروپا برای پروژه افزایش ظرفیت بنزین، کسب رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فراورده های نفتی از بین ۱۰۰ شرکت برتر برشمرد.

 سعید ناصحی بیان داشت: ما به خود می بالیم که با عزم و اراده ملی و تلاش شبانه روزی بیش از ۱۸ درصد انرژی کشور را تامین می کنیم و امیدواریم که سده ای که پیش رو داریم با موفقیت پشت سر بگذرانیم.

شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای منویات مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش مهندسان داخلی یکی از پیچیده ترین و تخصصی ترین طرح های توسعه ای را در حال طراحی و مهندسی می باشد، طرح ارتقای کیفیت محصولات سنگین با محوریت کک سازی با کیفیت مورد نیاز صنایع آلومینیوم سازی کشور از اهداف نزدیک این طرح است و از طرفی تولید محصولات نفتا و پروپیلن به عنوان خوراک صنایع پتروشیمی موجب خواهد شد پالایشگاه بندرعباس به پتروپالایشگاه تبدیل شود.

 ناصحی افزود: شرایط کنونی اقتصاد داخلی و اقتصاد جهانی به گونه ای است که فعالیت و رقابت شرکت ها و سازمان ها به مراتب پیچیده تر و چالشی تر از گذشته شده و با توجه به تغییرات سریع در دنیای مدیریت و کسب و کار، مدیران ارشد به منظور سازگاری با این تغییرات و تصمیم گیری درست علاوه بر تجارب مدیریتی، می بایست به دانش و مهارت مدیریتی نیز مجهز شوند.

منبع/طلوع سیاست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار