تابناک- طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و شهردار بندرعباس عملیات اجرایی پل پیامبراعظم(ص) آغاز شد
کد خبر: ۱۰۵۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ 24 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان عصر امروز طی مراسمی با حضور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، فرماندار و اعضای شورای شهر آیین آغار به کار عملیات اجرایی پل پیامبر اعظم برگزار شد.

مهدی دوستی استاندتر هرمزگان در مراسم کلنگ زنی پل پیامبر اعظم(ص) بندرعباس گفت: موضوع مهم بعدی ساماندهی به میدان سایت پیامبر اعظم است که در تلاش هستیم باتوجه به تامین اعتبارموردنیاز پروژه طی چند ماه آینده آغازشود.

وی برخورداری از امکانات زیرساختی مناسب را حق ساکنان این منطقه دانست و تاکیدکرد: باتوجه به اتفاق نظر و همدلی خوبی که بین مجموعه شورای شهر ، شهرداری و دولت وجود دارد امیدواریم محدودیت‌های شهر برطرف شده و گشایشی هایی در مسیر زندگی بهتر مردم رقم بخورد.

استاندار هرمزگان با اشاره به تامین زمین مناسب برای احداث پارک افزود: در راستای ایجاد فضاهای تفریحی مناسب به یاری خدا و با همت شهرداری بزودی پارک بزرگ جنگلی در محدوده پنجعلی نیز کلنگ زنی خواهدشد.


مهدی دوستی با اعلام خبر خوب واگذاری سند زمین های طرح نهضت ملی مسکن گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تقریبا در تمام شهرستان های استان بجز بندرعباس و بخش هایی از میناب، سعی کردیم قطعات زمین برای ساخت منازل ویلایی مناسب در اختیار مردم قراردهیم که با تسهیلات تخصیصی نهضت ملی مسکن در زمان تعیین شده بتوانند خانه های خود را بسازند و مطمئنیم با هزینه کمتر از پیمانکاران خانه‌های با کیفیتی می سازند که به سرنوشت مسکن مهر دچار نخواهد شد.


وی در پایان گفت: در این هفته کار واگذاری اسناد زمین ها در ۸ شهرستان انجام می شود که تقریبا تمام نیاز ۴ ساله طرح مسکن ملی در این شهرستان ها برطرف خواهد کرد.


مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز در این مراسم گفت:این پروژه دو دستگاه پل به طول ۲۴۰ متر است که هر پل آن ۱۲۰ متر طول دارد  و دارای ۱۲ دهانه ۲۰ مترس است که بنا است در آن ۹هزار و ۸۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی انجام شود.


وی افزود: با توجه به اینکه صنایع غرب، مراکز فرماندهی نیروهای مسلح  و پالایشگاه‌ها در این بخش از شهر قرار گرفته است با احداث پل پیامبر اعظم(ص) گره ترافیکی این بخش از شهر گشوده خواهد شد .


وی با تجلیل از همراهی استاندار و اعضای شورای شهر از کلنگ‌زنی شهربازی بندرعباس در هفته دولت خبر داد و بر آغاز نهضت آسفالت معابر بندرعباس تاکید کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار