رسول جهانداری خبر داد؛
تابناک-رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: ایستگاه سلامت و تندرستی همراه با تمرینات آمادگی جسمانی در کوهستان پارک پنجه علی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 24 August 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: این ایستگاه در راستای گسترش ورزش‌های همگانی و ترویج ورزش در بین همه اقشار جامعه راه اندازی شده است.

وی گفت: با هدف جذب مردم در هر سن به فعالیت‌های ورزشی، افزایش شور و نشاط در اجتماع، کاهش افسردگی و بیماری‌های روحی و جسمی، افزایش قدرت بدنی، تشویق به فعالیت در گروه‌های مختلف ورزشی و مشارکت در هرگونه فعالیت‌های گروهی این امکان فراهم شده است تا همه شهروندان از آن استفاده کنند.

جهانداری یادآور شد: در این ایستگاه تمرینات آمادگی جسمانی در زمینه‌های کوهنوردی، کوهپیمایی، پیاده روی، دوچرخه سواری، ماهیگیری و طبیعت گردی ارائه می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان افزود: این ایستگاه ۳۱مرداد ماه ساعت ۱۸ عصر در کوهستان پارک پنجه علی با حضور شهروندان بهره برداری و تمرینات آمادگی جسمانی در روز‌های زوج ساعت ۱۸ برگزار می شود.

انتهای پیام/پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار