مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خبرداد:
تابناک-مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به حضور تیم فولاد هرمزگان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تصریح کرد: طی روزهای آینده کادرفنی تیم فوتبال را با اولویت استفاده از نیروهای بومی معرفی خواهیم کرد تا بتوانیم با قدرت در مسابقات پیشرو حاضر شویم.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 10 September 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان،عطاالله معروفخانی اظهار داشت: در حوزه ورزش فولاد هرمزگان از اوایل سال 1400 تا امروز 35 تیم در حوزه قهرمانی و 20 تیم کارگری فعالیت می کند و با تلاش جوانان با استعداد هرمزگان 36 مقام بین المللی، کشوری و استانی را کسب کرده ایم.

وی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی فولاد هرمزگان در رشته فوتبال ساحلی و فوتبال 7 نفره در ایتالیا و روسیه، عنوان کرد: صعود تیم فوتبال فولاد هرمزگان به لیگ دسته دوم و قهرمانی بسکتبال آقایان در لیگ دسته دوم کشور نشان از استعداد نیروهای بومی و ظرفیت بالای ورزش در هرمزگان دارد.

معروفخانی با بیان اینکه مصمم هستیم همچون سایر حوزه ها مانند فعالیت‌های توسعه ای، کارگری و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد هرمزگان، در حوزه ورزش و فعالیت های اجتماعی، تولید و توسعه ای نیز بدرخشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادی که جوانان هرمزگان دارند، در آینده شاهد موفقیت و پیروزی در اکثر رشته ها خواهیم شد.

وی با اشاره به حضور تیم فولاد هرمزگان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تصریح کرد: مصمم هستیم با تمام توان در این بخش حمایت خواهیم کرد و طی روزهای آینده کادرفنی تیم فوتبال را با اولویت استفاده از نیروهای بومی معرفی خواهیم کرد تا بتوانیم با قدرت در مسابقات پیشرو حاضر شویم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه تمرینات تیم نیز آغاز شده است، اضافه کرد: استفاده از سرمربی بومی نیز در اولویت قرار دارد و بزودی معرفی خواهد شد.

وی در پایان از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و تمامی فعالین رسانه های ورزشی در جه پیشبرد فعالیت های فولاد هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار