با هدف آموزش های مهارت های زندگی همراه با بازی ، قصه و نمایش با حضور خاله باران و فاطیما یوسفیان و حمایت مدیریت کافه فین و روابط عمومی شهرداری بندرعباس با ۱۰ مادر و کودک آغاز کرد .
کد خبر: ۱۰۶۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 17 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس ، شادی آزاد بشمنی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری صبح دریانیوز گفت : با گذشت یکسال از فعالیت این تیم آموزشی اکنون این تیم ۹۰۰ مادر و کودک را پوشش می دهد.

آزاد بشمنی ، افزود : تیم کارگاهی با هدفآاموزش و معرفی مربی های کودک زمینه اشتغال زایی را برای مربیان فراهم کرده است و کارگاه ها را بصورت نیمه رایگان و رایگان برگزار می کند.

وی ، از جمله اقدامات این کارگاه آموزشی به جمع آوری مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای کمک به دیه دختربچه ۱۰ ساله برگزاری کارگاه به نفع کودکان ساحل خلیج فارس اشاره کرد .

به گفتۀ وی، برای روحیه دهی به کودکان خاص در مراکز بهزیستی آموزش « چگونه دوست خود را انتخاب کنیم » با حضور فاطیما یوسفیان و خاله باران برگزار شد .

آزاد بشمنی تصرح کرد : به زودی بدلیل خدمات و آموزش های کاربردی تیم آموزشی «یک لقمه قصه یک بشقاب آموزش یک قاشق بازی و یک دیگ لبخند» ، این تیم به دعوت شهرداری تهران برای کودکان کار وبینار آموزشی در روزهای دوشنبه با موضوع « من و احساساتم » برگزار می کند .

وی ، اذعان داشت : در حال حاضر تنها مشکل این تیم آموزشی نداشتن مکان ثابت و مستقل و همچنین سیستم صوت است .

گفتنی است ، اعضای این تیم آموزشی را شادی آزاد بشمنی (خاله باران) مدرس کودک و کنشگر کودک رشته روانشناسی ، فاطیما یوسفیان ،مهسا تبریزی نژاد مدرس و تصویرگر نقاشی ،بهار رستگار مدرس بازی های حرکتی و عضو اصلی هئیت ورزش کودکان استان هرمزگان ،سوگند پورصیاد مربی آشپز خلاق و مدیر مجموعه غذاهای خانگی پلوچی و فاطمه باقار عروسک گردان و بازیگر ،پارسا برتینا طراح پوستر . مرتضی استاد زاده و سوشا جشن سده عکاس و همچنین طاها جنگجو ادمین فضای مجازی .. تشکیل می دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار