تابناک- پیکر دو شهید هرمزگانی سال‌های دفاع مقدس که به تازگی شناسایی شده‌اند، امروز به بندرعباس باز می‌گردند.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 26 September 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، دو شهید سرافراز هرمزگانی سال‌های دفاع مقدس که به تازگی تفحص و طی انجام فرآیند آزمایش‌های دی ان ای شناسایی شده‌اند، امروز به خانه باز می‌گردند.

شهید شهسوار بهرامی از منطقه هشتبندی پس از ۳۴ سال و شهید عبدالرسول آذرآیین از شهدای اهل سنت هرمزگان پس از 35 سال مفقودی پیکرهایشان به خانه باز می‌گردند تا حال و هوای هرمزگان را عطرآگین از وجود خویش سازند.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان نیز در این باره گفت: ظهر امروز (دوشنبه) در ساعت 14 در فرودگاه از این دو شهید عزیز استقبال و مراسم ویژه‌ای بعد از نماز مغرب و عشا در مجاورت نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در پارک ساحلی صدف برگزار خواهد شد.

بسیجی شهید «شهسوار بهرامی» متولد ۱۳۴۶ از استان هرمزگان است که در تاریخ ۴ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید عبدالرسول آذر آیین

سرباز شهید عبدالرسول آذرآیین اهل روستای مزاری جاسک نیز که جمعی ارتش در جبهه حضور یافت، در ۲۸ خرداد ۱۳۶۶، در نهر عنبر توسط نیروهای ارتش بعث به شهادت رسید. پیکر پاک این دو شهید در منطقه برجای ماند که به تازگی با تلاش گروه‌های تفحص شهدا پیکر مطهرآنان تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار