نماینده ولی فقیه در سپاه:
تابناک- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استقامت فکری و فرهنگ مقاومت و ایستادگی، از ویژگی‌های ملت ایران است که در برابر همه فتنه‌ها با بصیرت و روحیه جهادی می‌ایستد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 28 September 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیام شهدا به ما، حفظ فرهنگ و روحیه عاشورایی است، زیرا این فرهنگ موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در آئین تشییع پیکر پاک دو شهید هرمزگانی تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در بندرعباس با اشاره به رشادت‌های شهدا، افزود: مومنان واقعی کسانی هستند که خطر را می‌بینند، جبهه‌های حق و باطل را تشخیص می‌دهند و بر اساس ایمان می‌جنگند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: استقامت فکری و فرهنگ مقاومت و ایستادگی، از ویژگی‌های ملت ایران است که در برابر همه فتنه‌ها با بصیرت و روحیه جهادی می‌ایستد.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی، رهبری بصیر، حکیم و شجاع دارد که انقلاب و نظام را از گردنه‌های سخت تاریخی عبور داده است، تصریح کرد: درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه استکبار و دشمنان را به ستوه آورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز مردم ولایتمدار می‌دانند در کجا باید فریاد بزنند و در کجا خدمتگذاری کنند، خاطرنشان کرد: بسیجیان در مکتب شهدا و امام حسین (ع) با اقتدار آماده فتح سنگرهای بعدی انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه فضای مجازی عرصه جنگ است و باید کاری کنیم که دشمن در این عرصه نتواند به فرزندان ما آسیب برساند، اضافه کرد: فرزندان ولایت در خطه نیلگون خلیج فارس، تا پای جان، پاسدار ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این مراسم گفت: پیکر پاک دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، بر دستان مردم بندرعباس در محل برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس تشییع شد.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان بیان کرد: پیکر پاک شهید شهسوار بهرامی و شهید اهل سنت عبدالرسول آذرآیین پس از ۳۴ سال دوری از وطن به بندرعباس منتقل شد.

سردار سالاری با اشاره به اینکه این دو شهید در سال ۱۳۶۷ و در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند، تصریح کرد: پیکر پاک این دو شهید دفاع مقدس در تازه‌ترین تفحص شهدا شناسایی شده است.

وی بیان کرد: مراسم خاکسپاری شهید عبدالرسول آذرآیین چهارشنبه ۶ مهر در شهرستان جاسک و مراسم خاکسپاری شهید شهسوار بهرامی پنجشنبه ۷ مهر در منطقه توکهور و هشتبندی برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار