دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان خبر داد
تابناک- دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان از راهیابی چهار اثر صحنه ای و ۶ اثر خیابانی به رقابت اصلی این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 02 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، رضا گلستانی اظهار داشت: ۱۵ اثر صحنه ای و ۱۲ اثر خیابانی در مرحله بازبینی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان شرکت کردند که بر اساس نظر هیات داوران بررسی چهار اثر صحنه ای و ۶ اثر خیابانی دارای شرایط شرکت در رقابت اصلی جشنواره شدند.

وی نمایش های «به خنده گندم به رویای آرد» به کارگردانی کمیل جعفری از جزیره قشم، «برنده» به کارگردانی ابوالقاسم احدیان از شهرستان میناب، «ناسور» به کارگردانی کوروش سلمانی از شهرستان بندرعباس و «شبیه عباس» به کارگردانی ابوذر رحیمی از جزیره قشم را آثار راه یافته در بخش نمایش صحنه ای عنوان کرد.

دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان ادامه داد: نمایش های «تماس آخر» به کارگردانی محمد سلیمی از شهرستان میناب، «برخورد» به کارگردانی حبیب الله ناصری از شهرستان رودان، «کوچه به کوچه» به کارگردانی خالد رحیمی از شهرستان میناب، «سایه به همسایه» به کارگردانی محدثه زارعی از شهرستان قشم، «ماهک» به کارگردانی علی رضا ولی زاده مقدم از شهرستان رودان و «مین» به کارگردانی مسلم جعفری از شهرستان حاجی آباد را به عنوان آثار راه یافته در بخش نمایش خیابانی معرفی کرد.

گلستانی اضافه کرد: بازبینی آثار سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان را امید الماسی نیا، جعفر قاسمی و یاسین بهرامی داوری کرده اند.

رقابت اصلی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان از ۱۸ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۱ در جزیره زیبای قشم برگزار می شود.

انتهای پیام// 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار