تابناک- فرماندار شهرستان قشم از عموم مردم این شهرستان برای حضور یکپارچه و متحد در آیین تشییع پیکر بسیجی شهید «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت و ابراز قدردانی از نیروهای بسیجی و انتظامی و بیزاری از آشوبگران که ساعت ۱۵ دوشنبه برگزار می شود، دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 03 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، محمد محمدحسینی اظهار کرد: شهادت هنر مردان مردی است که با ایثار جان خود با خدا معامله می کنند؛ حفاظت از امنیت جامعه در مقابل کسب بالاترین درجه رضایت خدای سبحان و بدون شک این بهترین پاداش است.
وی ادامه داد: شهادت بسیجی مخلص مدافع مردمی امنیت شهرستان مرزی قشم شهید «مجتبی امیری دوماری» بار دیگر اتفاق نامبارک جبهه باطل را پریشان کرد، چرا که به فرموده پیر جمارانی ما بکشید ما را ملت ما زنده تر می شود.
فرماندار قشم گفت: اگرچه امروز مردم مومن، انقلابی و ولایی شهرستان قشم و به ویژه خانواده معظم این شهید گرانقدر عزادار عروج افتخار آمیز جوان برومند بسیجی خود هستند، اما ایمان داریم که جوشش خون مبارک این شهید مدافع امنیت و ایمان، چهره پاکی و شرافت را تابناک تر خواهد کرد.
محمدحسینی اضافه کرد: شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت کردند تا چونان ستاره ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند.
وی افزود: اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای این شهید والا مقام و عرض تبریک و تسلیت به خانواده معزز ایشان از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج، همنشینی با سیدالشهدا (ع) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

انتهی پیام//

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار