هم‌زمان با هفته دفاع مقدس؛
تابناک- مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس با دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران مشغول به کار در ابرپالایشگاه میعانات گازی جهان، از رشادت‌های آنان قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 03 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران مشغول به کار در ابرپالایشگاه میعانات گازی جهان بیان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران بیشترین حق را بر گردن نظام و مردم دارند و گرامیداشت رشادت‌های آنان تکلیفی خطیر است که بر دوش همه ماست.

علیرضا جعفرپور افزود: شهدا و جانبازان در پیشگاه خداوند از جایگاه والایی برخوردار هستند و ایثار، از خودگذشتگی و ایمان راستین آنان همواره در اذهان زنده خواهد ماند.

در این دیدار یادگاران جنگ تحمیلی با بیان اینکه مجاهدت‌های امروز در پالایشگاه برای تأمین امنیت سبد سوخت کشور و سر افرازی ایران اسلامی کمتر از رشادت‌های آن دوران نیست، بیان کردند: نگاه ویژه مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس به خانواده شهدا و ایثارگران قابل تقدیر است.

غلامرضا باقرزاده، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز که در این دیدار حضور داشت، از توجه ویژه مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس به فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

جمعی از مدیران شرکت نفت ستاره خلیج در این دیدار که از جانبازان محمد کسبت، باقر جعفری و خانواده شهید حسن قاسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، وی را همراهی می‌کردند.

دیدار مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با خانواده شهدا و ایثارگران هرمزگان

انتهای پیام//

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار