معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی:
تابناک- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی در دیدار دانش آموزان و معلمان در جزیره کیش گفت: همه مردم باید در آموزش و پرورش نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 03 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی در دیدار دانش آموزان و معلمان در جزیره کیش با اشاره به باور توان و ظرفیت معلمان بیان داشت: امروز همه ما باید با نگاه به اجرای سند تحول بنیادین و تعلیم و تربیت تمام ساحتی در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش کنیم و به دنبال آن باشیم که انسانی در تراز انقلاب اسلامی و حیات طیبه تربیت کنیم. قطعا این مهم میسر نمی شود مگر زمینه ساز آن استفاده از توان ، و بهره گیری دانش معلمان خوب و دارای برجستگی ها علمی، اخلاقی و عقیدتی باشد و این بستر سازی تربیتی در تمام مدارس کشور باید با بهره گیری از ظرفیت های ذی نفعان آموزش و پرورش صورت پذیرد.
وی تاکید داشت: اعتقاد داریم همه مردم باید در آموزش و پرورش نقش آفرینی کنند تا با استفاده از ایده های مختلف و متنوع مردم حیات طیبه را محقق کنیم.
محمود زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به آموزش و پرورش و معلمان ، شروع رتبه بندی بعد از گذشت ۱۱سال را ، مرهون حمایت دولت سیزدهم و نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش به اجرای رتبه بندی دانست و افزود. قطعا اشکالاتی در مسیر اجرای رتبه بندی وجود دارد که با برنامه ریزی و کارشناسی لازم برطرف خواهد شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش  با حضور در هرمزگان(جزیره کیش) از مدارس بازدید و با حضور در جمع معلمان از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام//

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار