استاندار هرمزگان:
تابناک - استاندار هرمزگان گفت: اسکله‌ تفریحی در جزیره ابوموسی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ 03 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، استاندار هرمزگان گفت: با امضای تفاهم نامه سه جانبه استانداری هرمزگان، وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زیرساخت‌های گردشگری هرمزگان توسعه می‌یابد.

مهدی دوستی اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه دریا محور است که طبق آن پایانه‌های گردشگری بخش غربی شهید حقانی، نخل ناخدا و جزیره هرمز تجهیز می‌شود.

وی با بیان اینکه محوریت و اولویت این تفاهم نامه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف زیرساخت‌های جدید است، اظهار کرد: تسهیل‌گری در فرآیند صدور مجوز از موضوعات توافقنامه است، تسهیل در فرآیند صدور مجوزهای برای تاسیسات و سازه‌های آبی اتفاق مهمی است که سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریایی را رونق می‌دهد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: اکنون فقط ۵ جزیره در حوزه دریایی و بندری کاربری دارند که موضوعات این تفاهم نامه در راستای توسعه محوطه بنادر، ارتقای کیفیت ارائه خدمات مسافرت‌های دریایی در ابعاد داخلی و بین‌المللی، گسترش فعالیت‌های گردشگری دریایی با شرایط ایمن مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است تا گردشگری دریایی در هرمزگان شکوفا شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسکله‌های تفریحی در سایر بنادر استان بویژه جزیره استراتژیک بوموسی بزودی ساخته می‌شود.

انتهای پیام//

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار