استاندار هرمزگان:
تابناک- استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه حتما انتقام خون شهدای مدافع امنیت را خواهیم گرفت، گفت: ما در دفاع از حریم ولایت و امنیت مردم یکپارچه هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 04 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، استاندار هرمزگان گفت: به مردم نجیب جزیره قشم قول خواهیم داد که انتقام قطره قطره خون تمام شهدای مدافع امنیت و غیرت را خواهیم گرفت، هم انتقام خون شهید والامقام  «مجتبی امیری دوماری» بسیجی قشمی و هم خون همه شهیدان بی گناهی که جان در حریم آقا اباعبدالله (ع) و دفاع از حریم ولایت گذاشته اند.

مهدی دوستی در حاشیه برگزاری آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «مجتبی امیری دوماری»   در آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) شهرستان قشم اظهار داشت: امروز، عاشورای دیگری است این پیکار بین ظلم و شر و خیر نبردی ابدی در طول تاریخ بشریت است و امروز هم یکی دیگر از این جلوه هاست.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: ما معتقدیم که ولایت فقیه در امتداد ولایت رسول الله (ص) است و به این ایمان داریم، بنابراین هر گونه ایستادن در برابر حریم ولایت فقیه را به همانند ایستادگی در برابر ولایت رسول الله (ص) تفسیر و به همان صورت هم با آن برخورد خواهیم کرد.

دوستی توضیح داد: آنهایی که اکنون علم برداشته اند و خودشان را در کوچه و خیابان ها زحمت می دهند، اینها همه ایادی آمریکا هستند و نباید این دشمن های کوچک فرعی، ما را از دشمن اصلی مان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار منحرف کند.

استاندار هرمزگان گفت: آمریکاییها که تمام این توطئه ها و دسیسه ها را از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چیده و برنامه ریزی کرده اند، خودشان به خوبی می دانند که آنروزی که این انقلاب نهال نو پایی بود هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و بعد از این نیز هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی یادآور شد، این که گروهک تروریستی منافقین آن روزی که جایگاه و ساختار داشت و هفده هزار نفر را در کوچه های این مملکت ترور می کرد هیچ غلطی نتوانست بکند، اکنون که تبدیل به اقلیتی شده که روزی در آغوش صدام است و روزی در آغوش رژیم جعلی صهیونیستی است.

دوستی اظهار داشت: ما در دفاع از حریم ولایت و امنیت مردم همه یکپارچه هستیم، من پیش از اینکه خود را استاندار بدانم خودم را بسیجی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان می دانم، بین دولت مردمی و نیروهای مسلح خط و مرزی وجود ندارد، وقتی که امنیت ما و امنیت حریم ولایت ما به خطر بیافتد مرزی بین ما وجود ندارد و همه ما سربازانی تحت نظر یک فرماندهی واحد هستیم.

وی گفت: دشمن این را می دانند و بهتر هم بداند که این یکپارچگی و این وحدت در بین ما وجود دارد، من دست و بازوی شما بسیجیان، نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی که در این روزها جانانه یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده کرده اید می بوسم و از پاسداران انقلاب اسلامی و روحانیونی که در کنار شما مدافعان امنیت، میدان داری کردند و خودشان را سپر کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

دوستی اعلام کرد: ما سربازان ولایت در جمهوری اسلامی هستیم و همه ما در دفاع از حریم ولایت و فرمانده معظم کل قوا هیچ گونه تردیدی نداریم و انتقام خون این شهید والامقام را هم خواهیم گرفت و خدمت خانواده این شهید، مردم نجیب قشم و مردم شریف استان هرمزگان عروج عارفانه وی را تبریک و تسلیت عرض می کنم و حیف است که در این کارزارهای خیر و شر شهیدی از این مردم ولایت مدار تقدیم انقلاب و حریم ولایت نشود.

بسیجی دلاور «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت شهرستان قشم که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح در شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، شنبه شب نهم مهر ۱۴۰۱ پس از ۱۰ روز بستری در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به علت شدت جراحت وارده به فیض شهادت نائل شد.

این شهید مدافع امنیت از بسیجیان عضو بسیج هنرمندان این شهرستان و متولد سال ۱۳۶۷ و دارای یک فرزند ۶ ساله و یک دختر ۹ ماهه بود.اغتشاشگران عصر و شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ با هدایت عوامل ضد انقلاب خارجی به دفتر امام جمعه این شهرستان و چند ساختمان دیگر حمله کردند و به اموال عمومی نیز آسیب رساندند.این افراد همچنین با حمله به نیروهای مدافع امنیت و نیروهای فراجا موجب مجروح شدن شماری از آنها شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار