شاهکار شاگردان غله بانی در بندرعباس؛
تابناک- در هفته نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان موفق شد در بندرعباس با سه گل از تیم پرآوازه پاس همدان عبور کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ 04 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، این دیدار میلاد قنبری، هادی دهقانی و علی خبر برای تیم فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند.

تیم فولاد هرمزگان که با ترکیب مجتبی روشنگر، مظفر خسرو انجم، مسلم کلاتوبود، عبدالله بحری، علیرضا محمودی، علی خبر، فواد نجاحی، یزدان کاکاوندی، هادی دهقانی، علیرضا اسلامی و میلاد قنبری به میدان رفت و مازیار شفائی، حسن رمون زاده، علی زاهدی، هادی علوی و محمدرضا میمدی به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدند با این پیروزی با کسب ۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار گرفت. در هفته دوم تیم فولاد هرمزگان دوشنبه ۱۸ مهرماه در ارومیه به مصاف نود ارومیه خواهد رفت.

شهرداری بندرعباس دیگر نماینده استان هرمزگان قرار بود از گروه دوم این رقابت‌ها با میزبانش آریو اسلامشهر دیدار کند که این مسابقه به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهرداری بندرعباس و صادر نشدن کارت و مجوز بازی بازیکنان شهرداری از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ لغو شد.

لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود می‌کنند. تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم می‌روند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول را مشخص کنند.

انتهای پیام// 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار