نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:
تابناک-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در روزهای گذشته اغتشاشگران و حامیان خارجی آن‌ها در حال جنگیدن با اصل اسلام بودند.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 08 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: دشمن استقلال ما را هدف قرار داده است، در این شرایط اگر کشور ما در ابعاد مختلف به آن‌ها وابسته باشد، آن‌ها دیگر با ما مشکلی نخواهند داشت.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه ملت با بصیرت ایران اسلامی در مقابل این توطئه‌های دشمن راه درست را تشخیص دادند و راه خود را از راه آن‌ها جدا کردند، تصریح کرد: در روزهای گذشته برخی از خواص اصل را فراموش کردند و به فرع پرداختند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: مردم و مسئولان انقلابی کشور باید در برابر حوادث روزهای گذشته اظهار نظرهای قاطعی داشته باشند تا مردم دچار شک نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از نیروی انتظامی برای تامین امنیت در کشور، عنوان کرد: اگر اکنون جامعه‌ای امن داریم به دلیل تلاش‌های نیروهای انتظامی و نیروهای مسلح است.

خطیب جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به پاسخ محکم نیروهای مسلح کشور به توطئه‌ها در اقلیم کردستان، خاطرنشان کرد: پیام نیروهای مسلح کشور به دولت‌های حامی توطئه گران در اقلیم کردستان این بود که این منطقه جای تروریست‌ها نیست.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار