تابناک هرمزگان// مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از صدور ۲ فقره پروانه فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 17 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// سهراب بناوند با بیان این مطلب افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی از سوی وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و واگذاری آن به استان‌ها، مجوز فعالیت ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در بندرعباس صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: مجوزهای صادرشده برای فروشگاه‌های صنایع‌دستی در رشته‌ صنایع‌دستی مسی و انواع رشته‌های صنایع‌دستی بوده است.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های صنایع‌دستی با دریافت مجوز فروشگاه صنایع‌دستی مشمول قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی می‌شوند، خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های فعال دارای پروانه کسب از اتحادیه‌های صنفی می‌توانند با مراجعه به معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با ارائه مدارک لازم به‌صورت رایگان از این امتیاز بهره‌مند شوند.

بناوند تأکید کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان واقع در بندرعباس، ضلع غربی میدان صادقیه مراجعه کنند.

انتهای پیام//

برچسب ها: صنایع‌دستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار