تابناک هرمزگان// رییس فدراسیون والیبال گفت: استان هرمزگان میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات قهرمانی مردان آسیا بود.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ 18 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//محمد رضا داورزنی در حاشیه تجلیل از تیم‌های برتر والیبال ساحلی مردان آسیا با اشاره به اینکه مردم استان هرمزگان تماشاگر و مشوق تمامی تیم‌های ملی و دیگر تیم‌ها بودند، افزود: خوشبختانه این مسابقه‌ها به نحو مطلوبی انجام شد و طبق بیان سرپرستان بخش‌های مختلف، همه تیم‌های شرکت کننده از برگزاری این رقابت‌ها در استان هرمزگان و شهر بندرعباس راضی بودند.

وی بیان داشت: مسابقه‌های والیبال ساحلی آسیایی به میزبانی هرمزگان پایان یافت و بخش زیادی از مسوولان و دستگاه‌های اجرایی این استان ۲ هفته میزبانی این تورنمنت مهم و تور آزاد آسیا را برعهده داشتند تا خاطره خوبی ساخته شود و مسابقه بسیار خوبی در این منطقه از کشور در کنار خلیج همیشه فارس رقم بخورد.

رییس فدراسیون والیبال همچنین اظهار داشت: این مسابقه‌ها به همت و هماهنگی مجموعه همراه اول، حامی مالی فدراسیون والیبال انجام شد که قرار است تا المپیک ۲۰۲۴ همراه والیبال باشد و در رویدادهای مهم ما را همراهی می‌کند.

بیست و دومین دوره مسابقه‌‎های قهرمانی مردان آسیا شامگاه جمعه ۲۷ آبان با معرفی تیم‌های برتر در مجموعه ورزشی سورو شهر بندرعباس به پایان رسید.

در این دیدار تیم قطرِ یک؛ قهرمان، استرالیا یک؛ نائب قهرمان، چینِ سه؛ مقام سوم و ایرانِ یک؛ مقام چهارم را بدست آوردند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار