با حضور استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان// استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه تعهد تامین زمین در هرمزگان بطورکامل انجام شده است، گفت :1800 قطعه 200 متری ویلایی به مردم رودان در قالب طرح نهضت ملی مسکن ئاگذار می شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 20 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// دوستی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه دار کردن مردم، امروز کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رودان انجام شد.

وی با تاکید بر اهمیت زیست بهتر مردم در دوری از زندگی آپارتمانی، افزود: 150 هکتار زمین برای این منظور در رودان در نظر گرفته شده و قرار است 1800 واحد ویلایی در قطعات 200 تا 250 متری به متقاضیان واگذار خواهد شد.

استاندار هرمزگان گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز این زمین نیز به قید فوریت تامین خواهد شد در حال حاضر قطعه بندی و طراحی‌های مورد نیاز نیز انجام شده و از مردم متقاضی که کار ثبت نام آنها تمام شده می‌خواهیم که برای تحویل زمین خود مراجعه و کار ساخت و ساز را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: دولت برای احداث منازل در قالب ارائه تسهیلات و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در کنار مردم است به همین جهت مردم از این فرصت بسیار خوب ساخت مسکن استفاده کنند.

مهندس دوستی گفت: تعهد ما در استان در خصوص تامین زمین انجام شده، هرمزگان در حوزه واگذاری قطعات ویلایی در سطح کشور در رتبه نخست قرار دارد چرا که معتقد هستیم مردم باید دارای یک محیط زیست با کیفیت باشند.

استاندار هرمزگان در این آیین همچنین از فرماندار شهرستان رودان خواست علاوه بر پیگیری ایجاد زیرساخت های این منطقه مسکونی جدید، ساخت پروژه های آموزشی، فرهنگی،سد های بالادستی و جذب سرمایه‌گذار برای احداث تفریحگاه های پیرامونی این مجموعه نیز برنامه ریزی و اقدام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار