تابناک هرمزگان// رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از کاشت درخت توت در محیط آرامستان بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 21 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// حمیدرضا حیدری پوری در این ارتباط اظهار کرد: در راستای افزایش زیبایی محیط بهشت زهرا(س) و توجه ویژه به گونه های مثمر این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به منظور توسعه فضای سبز کاشت درخت توت در بلوار ورودی به قطعات بهشت زهرا(س) صورت پذیرفته است.

حیدری پوری با اشاره به اینکه میوه توت، جز میوه هایی بشمار می رود که طعمی بی نظیر داشته، افزود: جذابیت این درخت به نحوی بوده که ان شاءالله در زمان ثمردهی، زائرین اهل قبور با میل کردن آن در پای درخت نمای زیباتری به آرامستان نقش می بندد.

این مقام مسئول ادامه داد: بیش از ۳۰۰ اصله درخت توت بصورت قلمه توسط کارکنان واحد فضای سبز سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس به جهت زیبایی و سرسبزی منظر بهشت زهرا(س) در دستور کار قرار گرفته و کار آن به اتمام رسیده است.

وی از خواص درمانی این نوع گونه درختی گفت: جوشاندن برگ‌های توت سیاه می‌تواند عملکرد بی نظیری در تسکین دردهای گلو داشته وآنتی اکسیدان های موجود در این برگ‌ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن انسان شده و عصاره آن در ترمیم زخم‌ها با جلوگیری از نفوذ باکتری‌ها مؤثر تر عمل می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از شهروندان گرامی خواستار شد: برای حفظ زیبایی و سرسبزی در مسیر توسعه فضای سبز آرامستان شهرمان از شهروندان گرامی تقاضا داریم در نگهداری درختان کوشا باشند و ما را در این راه یاری نمایند.

انتهای پیام//

 

 

برچسب ها: درخت توت ، آرامستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار