تابناک هرمزگان// سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن بازدید از خوابگاه دخترانه کوثر، رودرو با دانشجویان این خوابگاه گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 22 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//دکتر غلامعلی جاودان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، به همراه دکتررضا افضلی‌پور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، شامگاه یکشنبه29 آبان ماه سال جاری با حضور در خوابگاه دانشجویی دخترانه کوثر از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات به دانشجویان قرار گرفت.

 بر اساس این گزارش، در این بازدید، سرپرست دانشگاه از روند خدمت‌رسانی به دانشجویان، از امکانات و تجهیزات خوابگاهی، بازسازی بلوک 3 ، وضعیت نمازخانه، سالن مطالعه، سالن ورزشی و تاسیسات خوابگاه بازدید کرد. 

در این بازدید دانشجویان ساکن در خوابگاه به بیان نظرات، پییشنهادات و انتقادات مورد نظر خود پرداختند. سرپرست دانشگاه و معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن استقبال از پیشنهادات و نقطه نظرات دانشجویان، بر تلاش جدی برای بهبود وضعیت رفاهی و آسایش دانشجویان تأکید کرد. 

دکترافضلی‌پور در این دیدار تاکیدکرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویان به ویژه دانشجویان خوابگاهی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه مدیریتی دانشگاه است.

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی بهبود زیرساخت‌ها است تا بتوانیم بهترین خدمات را به دانشجویان خوابگاهی ارائه نمائیم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار