تابناک هرمزگان// رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس، به درخواست‌های خانواده‌های زندانیان و بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر رسیدگی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 23 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// دیدار مردمی ویژه رئیس کل دادگستری هرمزگان با خانواده‌های زندانیان و بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در محل زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد.

در جریان این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس نیز حضور داشت، خانواده‌های زندانیان و بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، درخواست های خود را با رئیس کل دادگستری هرمزگان و دادستان مرکز استان در میان گذاشتند و در خصوص موارد مطرح شده، دستورات ویژه ای صادر شد.

همچنین در جریان این دیدار، شماری از خانواده های زندانیانی که در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شده اند، اعلام کردند، فرزندانشان تحت تأثیر فضای مجازی و همچنین اقدامات تحریک‌آمیز آشوبگران قرار گرفته و جوگیر شده‌اند و هم اکنون پشیمان و نادم هستند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در جریان این دیدار اظهار کرد: رسیدگی در دادگستری استان براساس صریح قانون و اصول حقوقی صورت میگیرد و متهمین از حقوق مقرر از جمله حق آزادی تحت قرار تأمین، حق اعتراض و سایر حقوق قانونی برخوردار هستند.

مجتبی قهرمانی خاطر نشان کرد: البته هر متهم بسته به وضعیت پرونده و نوع اتهام انتسابی محاکمه می شود و قطعاً جرایم مهم و خشن با مجازات های قاطع و سنگین و بازدارنده قانونی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: اغتشاشات ، دادگستری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار