شهردار بندرعباس:
تابناک هرمزگان// شهردار بندرعباس گفت: در راستای ساماندهی معابر، مناسب سازی و بهسازی پیاده روها همسو با نیاز شهروندان و شهر انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ 23 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// مهدی نوبانی با بیان اینکه مناسب سازی فضاهای شهری نقش موثری در زیباسازی محیط شهر دارد، تصریح کرد: اجرای طرح پیاده روسازی در سطح شهر به‌منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و زیباسازی معابر صورت می گیرد.
شهردار بندرعباس گفت: پیاده روها یکی از مباحث اساسی شهری هستند که احداث و بهسازی آن براساس اصول معماری و شهرسازی، از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده دارد.
نوبانی در ادامه با اشاره به اینکه احداث پیاده رو سازی در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان است، اظهارکرد: احداث پیاده رو مهرگان و سجادیه یکی از مهمترین عملیات عمرانی در منطقه یک است، چرا که محلات مسکونی این منطقه روز به روز درحال توسعه هستند و نیازمند احداث پیاده رو جدید می باشند.
این مقام مسئول در ادامه گفت: یکی از ویژگی هایی که در احداث پیاده روسازی مورد توجه قرار می گیرد نصب موزائیک ویژه توان یابان است.
نوبانی افزود: پیاده رو مهرگان و سجادیه به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در محله مهرگان و سجادیه در حال اجرا می باشد.
شهردار بندرعباس در پایان تصریح کرد: امیداریم که با اجرای طرح های بهسازی و پیاده روسازی شاهد توسعه، پیشرفت و آبادانی و زیبایی بصری در شهر بندرعباس باشیم.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار