تابناک هرمزکان// مسابقات اتحادیه آرامستان های کشور به میزبانی سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس در دیماه سالجاری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ 23 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// جلسه ای با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، دامغانی سرپرست اتحادیه آرامستان های کشور، توهمی قائم مقام اتحادیه، چراغلی مدیر اجرائی و بازرگانی اتحادیه، عزیزی نماینده حراست سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در اتحادیه و حیدری پوری رئیس سازمان آرامستان بندرعباس با موضوع ارزیابی شرایط میزبانی سازمان آرامستان بندرعباس برگزار شد.
مهدی نوبانی در این جلسه با بیان اینکه ورزش نقش مهمی در سلامتی و بهداشت روانی انسان دارد، اظهار داشت: توجه به سلامت جسمی کارکنان باید در اولویت هر سازمانی باشد و برگزاری مسابقات ورزشی باعث ایجاد انگیزه، نشاط و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان می‌شود.
شهردار بندرعباس گفت: در راستای توسعه و تعمیم فرهنگ ورزش و نگاه ویژه به کارکنان پرتلاش آرامستان های کشور، با همراهی اتحادیه آرامستان ها این مسابقات در بهترین فصل و شرایط مساعد و مناسب آب و هوایی در شهر بندرعباس برنامه ریزی و برگزار می شود، توجه به سلامت روحی، روانی و جسمی کارکنان امری بسیار مهم و حائز اهمیت در شهرداری بندرعباس می باشد.
نوبانی خاطرنشان کرد: این ظرفیت برای اولین بار توسط سازمان آرامستان بندرعباس ایجاد و برگزار می گردد که امیدواریم این سازمان و مجموعه شهرداری بندرعباس، میزبان شایسته ای برای همکاران در سازمان های آرامستان کشور باشد.

انتهای پیام//

 

 

برچسب ها: آرامستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار