معاون امور صنایع سازمان صمت هرمزگان خبرداد
تابناک هرمزگان// معاون امور صنایع سازمان صمت هرمزگان گفت: ۱۵ واحد صنعتی با سرمایه بیش از ۳۴۶میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ 27 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان؛ ایوب رحیمی داظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان صمت استان، احیاء واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود، این واحدهای راکد احیا و به چرخه تولید بازگردند.

وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی مذکور سالیان گذشته به دلیل مشکلاتی نظیر فرسودگی ماشین‌آلات، نبود مواد اولیه، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات فنی تولید و مدیریتی از چرخه تولید کنار رفته بودند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان ادامه داد: با شناسایی این واحدها و عارضه‌یابی مشکلات آنها حمایت‌های لازم در این خصوص انجام و این واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازگشتند که در این راستا 373 فرصت شغلی در استان هرمزگان احیا شد.

رحیمی بیان کرد: کمک به تامین مواد اولیه و تامین سرمایه در گردش با ارائه تسهیلات بانکی و جذب سرمایه‌گذاران جدید از جمله فعالیت‌هایی بوده که موجب بازگشت این واحدها به چرخه تولید شده است.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان هرمزگان یادآوری کرد: بانک‌ها،اداره کل امور مالیاتی؛ تامین اجتماعی، دادگستری استان و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نقش مهمی در احیاء واحدهای تعطیل و راکد استان داشتند.

انتهای پیام//

منبع: ایسنا
برچسب ها: صمت هرمزگان ، رحیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار