تابناک هرمزگان// آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که ششم آذرماه برای بازدید از رژه نیروی دریایی ارتش به بندر جاسک رفته بود، در دفتر یادبود ناوشکن سهند در یادداشتی با تبریک روز نیروی دریایی ارتش، جلوه‌های اقتدار و نوآوری را در تلاش‌های نیروی دریایی ستود.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 28 November 2022
 

به گزارش تابناک از هرمزگان، رئیس‌جمهور که به مناسبت هفتم آذر - روز نیروی دریایی ارتش - و برای حضور در رژه یگان‌های نمونه این نیرو روز گذشته به بندر جاسک در استان هرمزگان سفر کرده بود، با مردم این منطقه رو در رو دیدار کرد و از اهمیت راهبردی سواحل مکران در حوزه‌های اقتصادی ‌سخن گفت.

بازدید هوایی از ظرفیت‌های جاسک و مناطق مختلف راهبردی سواحل مکران، دیدن از توانمندی‌های منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، ارتباط تصویری با ناوگروه‌های ۸۵، ۸۶ و ۸۷ نیروی دریایی ارتش با فرماندهان این ناوگروه‌ها، فرماندهان ناوشکن بایندر و ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس در آب‌های دریای سرخ و فرماندهان ناوبندر مکران و ناوشکن دنا در آب‌های اقیانوس آرام، از جمله مهمترین برنامه های آیت الله رئیسی در سفر یک روزه به جاسک بود.

آیت‌الله رئیسی در ادامه این سفر پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت بندر جاسک بر ناوشکن سهند به عنوان ناو سرفرماندهی، حاضر شد و از رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدن کرد.

ناوشکن‌های سهند، البرز، ناوچه‌های کلاس فجر و کلاس سیریک، ناو تنب، لندینگ کرافت کلاس هرمز، هواناوها، زیردریایی‌های غدیر و فاتح و دسته بالگردی جزو یگان‌های حاضر در این رژه بودند که رئیس‌جمهور در دفتر یادبود ناوشکن سهند در جریان بازدید از این رژه، دست نوشته ای به یادگار گذاشت.

آیت‌الله رئیسی در این دفتر نوشت:

بسمه تعالی

با عرض سلام و تحیّت

روز نیروی دریایی مبارک باد

در خدمت امیر فرماندهی محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزیر محترم دفاع، فرماندهی محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیق عرض سلام و خسته نباشید به دریادلان نیروی دریایی فراهم گردید.

جلوه‌های اقتدار و نوآوری را در تلاش‌های نیروی دریایی مشاهده کردیم.

امنیت در مرزها، حضور مقتدرانه در اقیانوس‌ها، حفاظت از کشتیرانی و فعالیت‌های تجاری در دریا، حمایت از فعالیت‌های اقتصادی در بنادر، تجهیزات و سلاح‌های روزآمد، اینها همه از هدایت‌ها و حمایت‌های مقام محترم فرماندهی معظم کل قوا می‌باشد.

خداوندا نیروهای مسلح ما و فرماندهی معظم کل قوا را سلامت بدار.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار