سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:
تابناک هرمزگان// سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جشن پرستاری ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری(س) ، روز پرستار را به جامعه پرستاری تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ 28 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// دکتر غلامعلی جاودان با عنوان اینکه شهدای جامعه پزشکی، امنیت را در جامعه ایجاد کردند، به سخن پیامبر اسلام محمد مصطفی(ص)  اشاره کرد و گفت: هر کسی که یک شب از عمر خود را از بیماری پرستاری کند با حضرت ابراهیم مشهور میشود و چه سعادتی بالاتر از این می تواند نصیب انسان شود.

دکتر جاودان افزود: ولادت حضرت زینب (س) ولادت ارزشهاست، امیدواریم خداوند به شما توفیق دهد حضرت زینب را همواره سرلوحه زندگی خود قرار دهید،  حضرت زینب نه تنها پرستار پدر، برادر و برادرزاده ها و زخمیان واقعه کربلا و بعد از آن اسرا بود بلکه از نهضت عاشورا نیز پرستاری کرد و پیام عاشورا را زنده نگه داشت در واقع حضرت زینب(س) پرستار نهضت کربلا بود.

اکنون که به پاس قدردانی از زحمات شما عزیزان ولادت بانوی کربلا به اسم پرستار مزین، گردید امید است تا بتوانیم با الگو سازی از شخصیت والای حضرت، زینب (س) راه ایشان را رهرو  باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی افزود: بدون تردید تلاش و مجاهدت شما همانند عبادت است که امیدوارم مورد قبول درگاه حق باشد و مسئولین نیز بتوانند در حد توان، پاسخگوی زحمات شما باشند. چرا که پرستاران در دوران دفاع مقدس و  بحران کرونا از زندگی خود مایه گذاشتند تا سلامت را به خانواده‌ها و جامعه هدیه دهند نشاط و امید را به زندگی برگرداند که بسی در خور تقدیر و ستایش اند.

گذر از شرایط سخت دفاع مقدس و بحران  کرونا که همه ما آن را با پوست و خون خود لمس کردیم، مسیری سخت و ناهموار بود  که این گذر به سلامت را مرهون زحمات کادر پرستاری و پزشکی هستیم.

مجموعه دستاوردهای شما و تلاش های شما همانند یک جهاد است و مطمئناً در نزد خداوند متعال شما در زمره جهادگرانید.

دکتر جاودان ضمن تقدیر از پرستاران از مسئولین  ستادی و پشتیبانی نیز تقدیر نمود و گفت:  از نظام پرستاری معاونت درمان، دفتر پرستاری معاونت درمان، حمایت های دفتر نهاد رهبری و حضور پر افتخار نماینده ولی فقیه در استان و مدیران و مسئولین بانک رفاه کارگران تقدیر می نمایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خاتمه گفت: مرحله اول پرداخت تعرفه‌گذاری به صورت علی الحساب انجام شده است و امیدواریم در مرحله بعدی این علی‌الحساب به مبلغ واقعی خود نزدیک تر شود تا درصدی از زحمات شما ایثارگران جبران شود.

همچنین در تلاشیم  با کسب اعتبار، ساخت پانسیون پرستاری در مجموعه درمانی به زودی انجام گردد.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، پرستار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار