مدیرعامل سیمان هرمزگان خبرداد
تابناک هرمزگان// مدیرعامل سیمان هرمزگان گفت: با شروع فصل پاییز و زمستان این شرکت جهت تعادل بازار داخلی و جلوگیری از افزایش قیمت این محصول اقدام به کاهش صادرات و افزایش فروش و توزیع داخلی سیمان در سطح استان می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ 06 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// مهدی آقابیگی اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت اسمی۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تنی کارخانه سیمان هرمزگان تمام نیاز داخلی سیمان در بورس طبق دستورالعمل براساس تقاضا عرضه می شود ولی درفصل گرما به دلیل کاهش ساخت وساز وبرای جلوگیری از کاهش نقدینگی بخشی از تولید صادر می شود.

مدیرعامل سیمان هرمزگان با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته ۱۰۰ هزارتن صادرات داشتیم، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در سال مالی پیش رو ۴۰۰ هزارتن صادرات داشته باشیم به کشورهای حوزه خلیج فارس ازجمله عمان، قطر و امارات عمده بازارهای صادراتی سیمان و کلینکر ما را تشکیل می‌دهند و در این میان، در حال رایزنی باچین و هندوستان هستیم که به این کشورها هم صادرات انجام شود.

مدیرعامل کارخانه سیمان بندرخمیر با اشاره به تمام نیاز داخلی سیمان در بورس طبق دستورالعمل و براساس تقاضای عرضه، اظهار کرد: باتوجه به اینکه سرانه مصرف سیمان برای هر نفر درسال ۶۰۰ کیلو است و با شروع فصل پاییز و زمستان با توجه به کمبود سیمان در سطح استان هرمزگان (بدلیل شروع فصل ساخت و ساز در این استان و نیز توقف تولید برخی شرکت‌های سیمانی به دلیل قطعی گاز)، این شرکت جهت تعادل بازار داخلی و جلوگیری از افزایش قیمت این محصول اقدام به کاهش صادرات و افزایش فروش و توزیع داخلی سیمان در سطح استان می‌کند که در این فصل کارخانه سیمان های همسایه استان هرمزگان به کمک استان می آیند و مشکل کمبود سیمان را در توزیع جبران می کنند.

آقابیگی در خصوص عمل به مسئولیت های اجتماعی، عنوان کرد: شرکت سیمان هرمزگان همواره خود را در قبال جوامع محلی مسئول می داند چرا که از منابع انسانی و طبیعی و اقتصادی آن استفاده می کنند. این شرکت همچون دیگر سازمان های پیشرو علاوه بر دغدغه سوددهی اقتصادی، برنامه های ویژه ای را در راستای مسئولیت های اجتماعی برای سایر ذینفعان شرکت اعم از کارکنان، مشتریان، جوامع محلی، محیط زیست، رسانه ها، نهادهای مردمی، شهروندان، دولت و … اجرا می­ کند.

وی ادامه داد: این شرکت با توجه به پیشینه خود در این حوزه و به جهت ارایه برنامه پایدار و جامع مسئولیت پذیری شرکتی و داشتن تعهد در حال بررسی و نیاز سنجی است که بررسی کندعمده نیاز شهر و شهرستان درچه حوزه هایی است که بتوانیم بهترین و ماندگار ترین خدمت به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام//

منبع: ایسنا
برچسب ها: سیمان هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار