سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان با صدور پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به ویژه دانشجویان عزیز تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ 07 December 2022

سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان با صدور پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به ویژه دانشجویان عزیز تبریک گفت.
 
به گزارش تابناك همدان، در متن پیام سردار سلمان امیری آمده است؛ ۱۶ آذر ماه یادآور رشادت دانشجویانی است که با نثار خون خود از کیان کشور در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان دفاع کردند تا در راه رسیدن به استقلال کشور پیام آزاد خواهی ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.
 
چنانچه یکی از شاخصه‌های بارز ۱۶ آذر ۱۳۳۲، تشخیص و تحلیل درست و ایفای نقش صحیح جریان دانشجویی در راستای مصالح ملی در آن برهه از زمان بود، در شرایط کنونی نیز دانشجو با سرلوحه قرار دادن آرمان‌های اسلامی و ملی خویش، وظیفه دانش پژوهی، تعمیق، نوآوری علمی و تلاش در جهت اعتلای اقتصادی و فرهنگی کشور را هرگز از منظر خویش دور نخواهد ساخت.
 
دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.
 
دانشجویی که در تمامی عرصه‌های علمی، سیاسی و اجتماعی با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری؛ حاضر شده است، بی تردید به عنوان نیروی محرکه فکری جامعه باعث بالندگی کشور اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون خواهد شد.
 
ما به عنوان پاسدار و حافظ ارزش‌های اسلامی و نظم و امنیت اجتماعی این کشور عزیز به خود می‌بالیم که چنین دانشجویانی در این کشور تربیت و آموزش دیده و آینده این کشور و این مرز و بوم را تضمین و بیمه می‌کنند که این کشور و نظام بتواند استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را همچنان حفظ و به ولی عصر زمان (عج) تحویل نماید.
 

با فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو فرصتی دوباره برای بازگو کردن رسالت ملی و دینی دانشجو فراروی ما قرار می‌گیرد.اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو این روز را به همه دانشجویان همیشه سربلند کشورمان تبریک می‌گویم.

فرمانده انتظامی استان همدان
سردار سلمان امیری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار