با وجود تمام راه‌های فروش خودرو در بازارهای سنتی و ایرادات آن که زمان بر بودن بزرگترین مشکل آن نوع از بازار است، خودرو45 به کمک فروشندگان خودرو آمده تا این افراد به راحتی و صرف کمترین زمان ممکن خودروی خود را به فروش رسانده و تمامی مراحل این کار را در امنیت کامل انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ 07 December 2022

اگر از افرادی که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت می کنند این سوال را بپرسید که چه راهکاری برای فروش خودرو کارکرده در نظر دارند، راه‌های مختلفی را عنوان می‌کنند. یکی از این راه‌ها فروش خودرو دست دوم و کارکرده به دوستان و آشنایان است که راهی وقت گیر و سخت بوده و نمی‌توان آن را یک راه قطعی طلقی کرد. به غیر از این مورد موارد دیگری را نیز ممکن است به شما بگویند که همگی راه هایی سنتی، هزینه بر و گاه طاقت فرساست. ضمن اینکه به کار گیری این راهکارها در شهرهای پرجمعیت مانند تهران و اصفهان کاربرد بیشتری دارد تا شهرهای کم جمعیتی مانند اردبیل.

اما با پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت در کشور این فرصت ایجاد شده تا راهکارهای بهتر و بروزتری به کمک ساکنین شهرهایی مانند اردبیل آمده و فروشندگان و خریداران وقت و هزینه کمتری صرف معامله و خرید و فروش خود کنند.

فروش خودرو کارکرده در اردبیل

فروش خودرو کارکرده با روش جدید

همانطور که اشاره شد فروش خودرو دست دوم و کارکرده به روش های قدیمی و سنتی کاری بسیار زمان‌بر و پر هزینه است و برای افرادی که نیاز دارند تا هرچه سریعتر خودروی خود را به فروش رسانند چندان مناسب و قابل قبول نیست. اما اکنون اینترنت و فضای مجازی به کمک افراد آمده تا بتوانند هرچه سریع‌تر به خواسته‌های خود برسند. در حیطه خرید و فروش نیز استفاده از این راه سبب شده تا پروسه خرید و فروش خودرو دست دو به آسانی برای خریدار و فروشنده رقم بخورد.

به همین خاطر شرکت‌های زیادی در بستر اینترنت فعالیت خود را آغاز کردند تا متقاضیان خرید و فروش خودروی کارکرده به آسانی مراحل این کار را انجام دهند. خودرو45 یکی از همین شرکت‌هاست که بواسطه تیم متخصص خود توانسته است طیف بزرگی از متقاضیان خرید و فروش خودرو را به سوی خود کشانده و به واسطه امکاناتی که در اختیار کابران و مراجعان خود قرار داده، تبدیل به مجموعه‌ای پیشرو در این حوزه شده است.

روش های سنتی فروش خودرو

از ابتدای بوجود امدن و فراگیر شن استفاده از خودرو، مالکان این وسیله نقلیه به فکر فروش خودروی خود افتاده‌اند و به همین علت بازار سنتی سالیان سال است که در شهرهای مختلف از جمله اردبیل شکل گرفته است.

فروش ماشین به دوستان و آشنایان اولین موردی است که به فکر فروشندگان خطور می‌کند. با اینکه در این مورد فروش خودرو کارکرده کمی راحت‌تر به نظر می‌رسد اما به دلیل محدود بودن تعداد خریداران میان خویشاوندان و دوستان پیدا کردن مشتری امری زمان‌بر و تا حدی پردردسر است.

فروش خودرو به نمایشگاه‌های خودرو روش دیگری است که افراد در شهرهای مختلف از جمله اردبیل به سمت آن می‌روند. در این روش فروشنده به چندین نمایشگاه مراجعه کرده تا مشتری مدنظر خود را بیابند. این روش هم متاسفانه زمان بسیار زیادی را از فروشنده می‌گیرد.

فروش در بازارهای روزانه از جمله جمعه بازار خودروها دیگر راهی است که فروشنده می‌تواند از طریق آن اقدام به فروش خودروی کارکرده خود کند. اما باز هم این روش وقت بسیاری تلف می‌کند و بسیار طاقت فرساست.

فروش به شخص نیز راه آخر است که فروشنده می‌تواند با آگهی کردن خودروی خود از این طریق به فروشش دست پیدا کند. اما در این روش هم نمی‌توان موفقیت چندانی را برای فروشنده در نظر گرفت چراکه در بیشتر موارد افراد خودرو را زیر قیمت خریدارند!

مزایای فروش در خودرو45

با وجود تمام راه‌های فروش خودرو در بازارهای سنتی و ایرادات آن که زمان بر بودن بزرگترین مشکل آن نوع از بازار است، خودرو45 به کمک فروشندگان خودرو آمده تا این افراد به راحتی و صرف کمترین زمان ممکن خودروی خود را به فروش رسانده و تمامی مراحل این کار را در امنیت کامل انجام دهند.

سرعت در فروش بزرگترین مزیت خودرو45 است. اینکه فروش خودرو برای مالک زمان کمی ببرد امری بسیار مهم و قابل توجه است. مجموعه خودرو45 این بستر را در اردبیل فراهم کرده تا شهروندان در کمترین زمان ممکن خودروی خود را به فروش رسانند.

دیگر مزیت استفاده از خودرو45 فروش راحت خودروست. متقاضیان در اردبیل تنها با طی کردن چند مرحله اینترنتی درخواست فروش را در سایت ثبت کنند، ماشین را به کارواش ببرند و بعد از مراجعه به شعبه آمل خودرو45، منتظر پایان فروش شوند.

همچنین با استفاده از خودرو45 فروشندگان خودرو با خیال راحت می‌توانند در امنیت کامل بدون هیچ نگرانی ماشینشان را بفروشند و وجه نقد خود را دریافت کنند.

فروش ماشین در خودرو45 اردبیل

برای فروش خودرو دست دوم در اردبیل می‌توانید به سایت خودرو45 مراجعه کرده و مشخصات ماشین و شماره تلفن را در فرم «درخواست فروش» ثبت کنید. در مدت کوتاهی کارشناسان مجوعه خودرو45 با شما تماس می‌گیرند و یک قرار کارشناسی را برای حضور و کارشناسی رایگان در شعبه اردبیل خودرو45 هماهنگ می‌کنند.

فروشنده ( مالک خودرو ) باید به همراه مدارک مورد نیاز به شعبه اردبیل خودرو45 مراجعه کرده تا خودرو نزد کارشناسان شعبه در 145 مورد فنی کارشناسی شود.

پس از آن نیز قیمت خودرو بر اساس ارزش روز بازار همان مدل خودرو و گزارش سلامت ارائه شده در اپلیکیشن اختصاصی خودرو45، اعلام می‌شود.

مشتری می‌تواند پس از کشف قیمت، تصمیم نهایی مبنی بر فروش خودرو را به کارشناسان اعلام کند تا ادامه فرایند فروش همچون تعویض پلاک، تسویه عوارض شهرداری و خلافی خودرو توسط کارشناسان این مجموعه انجام شود.

پس از این مرحله یک قرار امضای مبایعه نامه با خریدار تنظیم می‌شود و وجه نقد  خودرو در یک روز کاری پس از انتقال سند مالکیت به حساب فروشنده واریز می‌شود.

مدارک لازم برای فروش خودرو

این مدارک برای فروش ماشین دست دوم را باید همراه داشته باشید تا بتوانید خودرویتان را به سرعت بفروشید و زودتر پول را دریافت کنید.

  • کارت شناسایی
  • برگ سبز
  • سند قطعی خودرو
  • کارت ماشین
  • کارت سوخت
  • معاینه فنی
  • بیمه شخص ثالث
  • فاکتور فروش
  • برگه تسویه خلافی خودرو
  • برگه تسویه عوارض خودرو
  • وکالتنامه
  • احراز محل سکونت
  • برگه گارانتی

فروش خودرو کارکرده در بازار پرنوسان خودرو که این روزها به واسطه نرخ ارز در حال افت و خیز است، باید در بستری امن و آسان توسط متخصصین انجام شود که مجموعه خودرو45 این بستر را برای متقاضیان فروش خودروهای کارکرده فراهم کرده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار