سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
تابناک هرمزگان //سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز دانشجو گفت: 16 آذر ماه نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان مسلمانی است که با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت ، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت ،توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ 07 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//دکتر غلامعلی جاودان با تاکید بر اینکه دانشجویان از اقشار مهم و اثرگذار در دانشگاه هستند که نقش مهمی در حوزه سلامت دارند افزود: نگاه ما به دانشجویان، نگاه والدین به فرزندانشان است که هر ۳ هزار دانشجو با گرایش‌های مختلف را در برخواهد گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در زمینه توسعه و ارتقا مسائل فرهنگی، رفاهی و سیاسی، اجتماعی دانشجویان برنامه‌های خوبی داریم افزود: در این مسیر از ظرفیت همه دانشجویان، اساتید،کارکنان در مسیر رشد و تعالی دانشجویان بهره خواهیم برد.

دکتر جاودان یادآور گردید : بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

امروزه پاسپانی از آیین اسلام و این مرزو بوم وظیفه ای بر دوش یکایک ماست این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.

اینجانب  16 آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

دکتر غلامعلی جاودان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

برچسب ها: علوم پزشکی ، دانشجو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار